ראשי arrow שרותי שף

שרותי שף פרטי
שף עד הבית
שאלתם פעם את עצמכם למה התכוון המשורר או המפרסם למה הכוונה שמזכירים את המושג אירוע עם שף עד הבית, שף פרטי עד הבית, שף אישי בבית או שף פרטי בבית? הרי תשובתי לכם.... 
המשך...
 
שף לאירועי גריל
היום כשרוצים לעשות אירוע גריל תמיד נקרא לו אירוע דרום אמריקאי, ברזילאי, בר בי קיו, אסאדו ויש שקוראים להם גם על האש, ומנגל. בעיברית צחה הם נקראים אירועי אסכלה ואני קורא לאירועים האלו אירועי גריל.
המשך...
 
שף למסיבת רווקות

ערב הרווקות עם שף למסיבת רווקות יכול להיות ערב שיזכר לאורך זמן באוכל ובאווירה. שף למסיבת רווקות מגיע אליכן למסיבה ומכין לכן את מנות הארוחה המוקפדות שנבחרו על ידיכן. בזמן שאתן נהנות מכל ההפעלות וברגע " הגונג " יוגשו לכם המטעמים שיצאו תחת ידי השף.

המשך...
 
שף פרטי עד הבית

שף דורון וודקה מזמין אתכם לגלות את התשוקה לבישול. במציאות בה לכל ערוץ טלוויזיה יש אינסוף תכניות בישול ושפים בתכניות אירוח, ברור כי הידע בנושא כבר כאן, נגיש לכולם!

המשך...
 
שירותי שף לחברות הפקה
אנו בחברת קייטרינג מון שף יוצרים ומכינים ארוחות גם לחברות הפקה
המשך...
 
שף לימי הולדת לילדים

העלתם בדעתכם איך הילדים שלכם ירגישו כאשר שף יגיע במקום ליצן ליום ההולדת?
מניסיוני ראיתי מספיק מבטים של ילדים שחושבים לעצמם רגע מה קורה פה הוא לא
אבא של אף ילד

המשך...
 
שירותי שף פרטי לאירועי רבי משתתפים
בתקופה שבכל בית אנו נפגשים בחדשנות המטבח החדש שהיום עומד על הפרק בכל מדיה אפשרית נרצה תמיד להנות בכל מקום גם ממזון איכותי וטעים.
המשך...
 
שף בטבע
שף בטבע מארח אתכם בארוחת שף בטבע. דמיינו מקום פסטרולי עם שף פרטי מאורגן להגעתכם.  ספרו לנו ואנו נגשים את חזונכם,  בכל נקודה שתבחרו על המפה, בנופים הקסומים והמרהיבים של ארצנו הקטנה בין אם ביער, חורשה, חוף ים בכל משעול וואדי.
המשך...
 
שף עד הצימר / וילה
שירותיי שף פרטי לחופשה בצימרים ווילות החלו כאשר לקוחה פנתה אלי
המשך...
 
סושיאצו - ערב סושי שף בליווי סדנת שיאצו

אירועי הרפואה האלטרנטיבים שלנו: סושיאצו הינו אירוע המתקיים בבית הפרטי שלכם. לאנשים הרוצים להתרווח בכורסה ובסלון הפרטי ולהנות מהרצאה מעניינת בתחום הרפואה האלטרנטיבית או אפילו סדנא מתומצתת בביתכם

המשך...
 
שף לארוחה זוגית
שף לארוחה זוגית, הינה חוויה קולינארית מרגשת לערב רומנטי, הזמנת שף לארוחה זוגית היא חוויה שלא תשכח, הזמנת שף פרטי לארוחה זוגית זאת אפשרות נהדרת להצעות נישואין או לימי הולדת של אחד מבני הזוג, ארוחה רומנטית ועוד.
המשך...
 
שירותי שף לעסקים

בעידן הקולינרי היום אפשר למצוא במה לשפר ואכן הרבה עסקים פונים לשף הפרטי
על שיתפור עבורם תפריט מותאם לפי טעמם וכל העולה על דעתם.

המשך...
 

 

ליציירת קשר וקבל הצעת מחיר התקשרו - 0526734081 דורון 
או באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר זה.